»Ko nimamo odgovorov za naše družine, jih napotimo, da kličejo na 114. Na klicnem centru bodo prav gotovo imeli kakšen dodaten nasvet, ki ga mi nimamo.«
»V klicnem centru ne bo odzivnika, ampak bo klicatelj takoj povezan s svetovalcem.«
»Vsak delovni dan od 8. do 16. ure se bodo lahko na to številko obrnili vsi, ki se jim porajajo vprašanja z obravnavanega področja.«
»Pri teh klicnih centrih smo tudi vpoklicali nekdanje uslužbence, sedanje upokojence, da bi v tem vmesnem obdobju pogodbeno sodelovali s temi klicnimi centri, ker imajo znanje.«
»In dejansko si želimo, da vsi, ki so bili prizadeti v poplavah, čim prej izkoristijo možnost, da se z vprašanji, ki jih imajo – katere koli vrste – obrnejo na to številko.«
»V ZD-ju Ljubljana, kjer imamo več kot 400 tisoč opredelitev pacientov v ambulantah osnovnega zdravstva, je to število majhno, kar nas veseli.«
»Neverjetno mi je bilo videti, kako se ljudje spoprijemajo s temi stvari, ko vsakodnevno sprejemajo klice na pomoč, pa tudi to, kako se po službi od tega odmaknejo. Mislim, da je to zelo težek poklic, sama ga ne bi mogla opravljati.«
»Utrip klicnega centra sicer nikakor ne pojenja, če ga lahko opišem z eno samo besedo in zelo slikovito, utrip je filmski.«
»Na koncu bi si želel imeti klicni center, v katerem je povezano pravzaprav vse, vsi zdravstveni domovi, vse bolnišnice, tudi društva z društvenimi telefoni.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju